Czy Twoja wizytówka jest reklamą Twojego biznesu?
Dobre wizytówki to takie, które przejrzyście prezentują niezbędne informacje biznesowe oraz zapadają odbiorcy w pamięć. Pierwszy warunek łatwo spełnić, gorzej jest z drugim. Jak prostokątny kawałek papieru ma zostać zapamiętany? Mamy na to więcej niż jeden sposób! Nowoczesne techniki druku wizytówek pozwalają na wyróżnienie się w różnych aspektach: od papieru zaczynając, a na zdobieniach nie kończąc.
Wizytówkę możesz spersonalizować pod kątem:
- rozmiaru – masz w tej kwestii pełną dowolność: drukuje się zarówno europejskie formaty, jak i wszystkie inne, w tym np. wizytówki wg zasad feng shui – wielkości karty kredytowej i z zaokrąglonymi rogami;
- kształtu – nie tylko tradycyjne prostokąty czy zaokrąglone rogi, teraz masz nieskończone możliwości zabawy kształtem;
- papieru – zarówno pod kątem jego gramatury, jak i rodzaju: kredowy, satynowy, papiery ozdobne o dekoracyjnej fakturze i opalizujące;
- projektu graficznego – spójnego z barwami Twojej marki i przygotowanego przez profesjonalnego grafika;
- sposobu zadruku – w pionie, w poziomie, jednostronnie i dwustronnie;
- uszlachetnień – foliowanie (mat/błysk/satyna), tłoczenie, hot-stamping, lakier wybiórczy UV;
- nowoczesnych rozwiązań technologicznych – jak np. umieszczenie na wizytówce kodu QR, który umożliwia automatycznie zapisanie Twoich danych w kontaktach klienta.
Przeczytaj więcej o wizytówkach, jakie robimy w Druk24h.
Jednak wiele osób i firm nadal nie korzysta z możliwości, jakie oferują nowoczesne metody druku wizytówek. Być może zastanawiają się…
…po co to wszystko?
Czy nie można zostać przy starej, dobrej klasyce: zwykły prostokąt, zwykły papier i zwykły napis w poziomie? Ależ można!
Tylko jeśli 5 elektryków wręczy Ci swoje wizytówki: 4 będą białe i “zwykłe”, a jedna żółta, w kształcie żarówki – na którą jako pierwszą zwrócisz uwagę oraz najlepiej zapamiętasz? Do kogo w razie potrzeby najpierw zadzwonisz?
Ta zależność działa też w innych branżach: prawniczej, reklamowej, budowlanej, ślubnej. Na konferencjach, targach czy spotkaniach biznesowych wizytówki krążą z rąk do rąk. Zadbaj, by Twoja przykuła uwagę odbiorcy i nie wylądowała na dnie szuflady.
Nietypowe wizytówki a branżowe standardy
Chociaż z wizytówkami jest jak z muzyką: każdy ma swój gust, to jednak są pewne zasady, którymi rządzą się poszczególne branże. W niektórych zawodach można postawić na pełną swobodę i kreatywność, w innych należy zachować elegancję. Jak masz zdecydować się na wizytówkę odpowiednią dla Twojej branży?
Zdaj się na nasze doświadczenie. Za nami setki tysięcy zaprojektowanych i wydrukowanych wizytówek biznesowych dla różnych branż – chętnie porozmawiamy i doradzimy Ci, jaki kształt, papier czy uszlachetnienia wybrać dla Twojej marki. Po prostu napisz do nas lub zadzwoń: 22 625 24 10.